Interjú a leghűségesebb vásárlóinkkal
Különlegességgel készültünk számukra! Családi vállalkozásunkban nagyon fontosnak tartjuk az ügyfelek elégedettségét, és nagyon örülünk, ha néhányan már évek óta hűségesek hozzánk. Az, hogy ügyfeleink miért térnek vissza hozzánk, motiváló, és kíváncsiak vagyunk a véleményükre, a Herbaticával kapcsolatos tapasztalataikra, az okokra, amiért visszatérnek hozzánk, valamint a kritikákra, amelyek segíthetnek a további növekedésben. Ezért készítettük el Önöknek ezt a cikket, amelyben 2 leghűségesebb vásárlónk válaszolt röviden kérdéseinkre és fejezte ki a Herbaticához való hozzáállását.
Interjú Frantisek úrral
Hűséges vásárlónk, Frantisek, aki Eperjesről származik, egy katona volt, aki kilenc műtéten esett át, és kétszer szökött meg a „lapátról” – mint mondta. Több mint 2 éve nálunk vásárol és a legtöbbet rendelt terméke a mi cédrusolajunk, amelyről sokat tanulmányozott.
1. Frantisek, honnan szerzett tudomást a Herbatica eshopunkról?
Szerintem az interneten. Kerestem egy szlovák webáruházat, ahol orosz cédrusolajat árulnak. Nagyon régen, nem emlékszem pontosan. Nos, mióta "kiugrottak" nekem, azóta is együttműködünk :-)
2. Mire örül a legjobban, amikor termékeket vásárol a Herbaticában? A termék, kommunikáció, gyors szállítás vagy valami más.
Mindenre! Mindennek örülök.
3. Az orosz orvoslást vagy a kozmetikumokat részesíti előnyben?
Egyértelműen gyógyszer, kozmetikumokat még nem próbáltam Önöktől.
4. Mi a döntő az Ön számára, amikor a Herbaticában vásárol? Közvetlenül Oroszországból származó termékeink, minőség vagy valami más?
Egyértelműen orosz termékek és főleg a cédrusolaj. A cédrusolaj sokat segített a koleszterin- és vasfelszívódásomban, az eredményeket még az orvosok sem akarták elhinni. Több éve próbálom és tavasszal és ősszel használom, vagy amikor a szervezet kéri.
5. Kíváncsiságból utánajárok a válaszának. Mennyiben segített pontosabban Önnek a cédrusolaj?
Nos, erre számítottam, hogy felteszik nekem ezt a kérdést. Személyesen tudom dokumentálni, hogy a cédrusolaj csökkenti a koleszterinszintet. Merem állítani, hogy amikor 50 napig szedtem 500 ml cédrusolajat, a használat előtti és utáni vérvétel érdekes eredményeket mutatott. Ezekből az eredményekből tudom, hogy a cédrusolaj segíti a vérképzést, a vas felszívódását és a koleszterinszint csökkentését. Amióta kipróbáltam, javaslom tovább. Ha nem lenne jó tapasztalatom, nem ajánlom senkinek. Nagyon érdekel az alternatív gyógyászat, különösen az orosz orvoslás.
6. Milyen új termékeket látna szívesen a Herbaticán? (Élelmiszerek, akupresszúrás masszírozók, fából készült masszázskészítmények, gyapjú védők térdre, könyökre, nyakra stb.)
Tudja, hisztamin intoleranciám van, szóval lehet, hogy élelmiszert amelyet tudnák fogyasztani. De szerintem Önöknek minden megvan a Herbaticában. Mondom is az ismerőseimnek, hogy keressék a Herbatica.sk oldalt és ott mindent megtalálnak. Annyi mindent rendeltem már Öntől ismerősöknek, szomszédoknak, nővéreknek…
7. Milyen szolgáltatásokat fogadna szívesen a Herbaticában?
Nagyon elégedett vagyok a kommunikációval és nem hiányzik semmi. Nagyon örülök, hogy Juraj úrtól kapok egy 15% kedvezmény kupont, akkor szoktam egyszerre több olajat rendelni :-)
Interjú Věra asszonnyal
Az Uhorský Brod-i Věra asszony interjúja is gazdagított bennünket. Věra asszony is több mint 2 éve vásárol a Herbaticában, és a leggyakrabban rendelt termékei az illóolajok, de az orosz orvostudomány és kozmetikumok termékei is. Věra asszony majdnem minden terméket tőlünk kipróbált, ezért fontos volt számunkra, hogy meghallgatjuk véleményét és velünk kapcsolatos tapasztalatait.
1. Honnan szerzett tudomást a Herbaticáról?
Önökre a heureka.cz oldalon keresztül találtam rá az interneten. Gyógynövényes termékeket kerestem, eléggé érdekelt a cédrusgyanta, a shungit, de a cédrusolaj is. Mivel magam is meg vagyok elégedve, tovább is ajánlottalak - barátaimnak.
2. Mire örül a legjobban, amikor termékeket vásárol a Herbaticában? A termék, kommunikáció, gyors szállítás vagy valami más.
Önöknél minden tökéletesen működik. A szállítás gyors, és soha nem volt gondom ezzel. A Csomagküldőn keresztül rendelek, így esetenként gondot okozott a munka összeegyeztetése a Csomagküldőpont nyitvatartásával. De mindig is rendkívül elégedett voltam az Ön webáruházával.
3. Az orosz orvoslást vagy a kozmetikumokat részesíti előnyben?
Nos, valószínűleg a gyógyszer. Imádom az étkezési olajakat – cédrus gyanta, fekete köménymag és hasonlók. Ezért ajánlottam Önöket a barátaimnak. A cédrusgyanta is nagyon jó, rendszeresen rendelek. Természetesen kipróbáltam néhány kozmetikai terméket is, de inkább azok a gyógynövényes termékek és a hidegen sajtolt olajok érdekelnek.
4. Milyen termékeket szeretne látni/vásárolni továbbra is tőlünk?
Bevallom, hogy kipróbáltam néhány gyógynövény tinktúrát, és szívesen szeretnék nagyobb választékot. Bár sok gyógynövényuk van, amelyeknek különböző egészségügyi hatásai vannak, többnyire tea formájában. De megszoktam, hogy teát rendelek, és elkészítem és tinktúraként használom. Például rendeltem Önöktől Rhodiola Rosea teát, szóval szívesebben fogadok több gyógynövényes terméket - lehetőleg tinktúrákat.
5. Mi a döntő az Ön számára, amikor a Herbaticában vásárol? Közvetlenül Oroszországból származó termékeink, minőség vagy valami más?
Egyértelműen minőségi és természetes termékek Oroszországból. Ez az oka annak is, hogy rátaláltam a Herbaticára és rendszeresen rendelek belőle.
Miközben fáradhatatlanul építjük állandó ügyfélkörünket, az interjúk inspirációt és motivációt jelentettek számunkra, hogy javítsuk és fenntartsuk szolgáltatásaink minőségét. Ezt az élményt szerettük volna megosztani Önökkel!
Köszönjük, hogy velünk vannak!
Ezt a cikket Barbora készítette Önöknek
Frantisek tippje: Hogyan lehet megtudni, hogy a cédrusolaj valódi-e?
Öntse az olajat egy üveg vagy mázas tányérra. Ezután CSAK hideg vízzel öblítse le. Ha nincs zsíros folt a tányérján, akkor a cédrusolaj igazi - ill. a legmagasabb minőséggel rendelkezik.
Vannak hasonló vagy eltérő tapasztalatai a Herbaticával kapcsolatban? Hálásak lennénk, ha írna róluk itt.